Teraplast adopta Office 365 si reduce cu 60% solicitarile de help desk

TERAPLAST alege BRINEL pentru schimbarea solutiei de email, migrand de la o solutie Linux catre un serviciu cloud - Office 365.

Impreuna cu TERAPLAST am cautat o solutie capabila sa ofere raspunsuri corecte la cerintele organizatiei.

300 utilizatori

1 Tb spatiu de stocare

______________________

fara investitii in infrastructura hardware si licente

+ Skype for Business

_____________________

departamentul HR foloseste intens Skype for business pentru interviurile de angajare derulate in intreaga tara.

Suita Office 365 permite utilizatorilor TERAPLAST sa colaboreze eficient si asigura suportul necesar dezvoltarii organizatiei pe termen lung fiind capabila sa faca fata evolutiei continue a cerintelor de business.

Teraplast adopta Office 365 si reduce cu 60% solicitarile de help desk

Colaborarea cu BRINEL a fost esentiala atat in alegerea solutiei optime, cat si in migrarea efectiva la Office 365. Experienta lor ca integrator si-a spus cuvantul in cadrul proiectului, iar cunostintele si certificarile pe solutii si servicii Microsoft ne-au ajutat sa castigam timp si fluenta in utilizare.

Daniel Muresan, IT Manager - TERAPLAST

Teraplast este cel mai mare procesator de PVC din Romania. Compania are 4 subsidiare, 5 depozite, zeci de distribuitori, 600 de angajati si mii de clienti in intreaga lume.

In 2015, confruntat cu limitarile infrastructurii informatice existente si dorind echiparea angajatilor cu intrusmente moderne de colaborare si coordonare a activitatii, grupul Teraplast a decis schimbare fundamentala a modului de lucru.

Impreuna cu Teraplast, am analizat situatia interna, nevoile angajatilor si am cautat cea mai portivita solutie, bazata pe tehnologie Microsoft. Ulterior, compania a derulat un proiect pilot, cu 20 de utilizatori pentru evaluarea serviciilor Microsoft - Office 365. Proiectul pilot desfasurat in perioada ianuarie-februarie 2015, a aratat ca Office 365 duce la cresterea eficientei utilizatorilor si la reducerea efortului de administarre din partea echipei IT. Mai mult, fiind un serviciu cloud, nu implica investitii in hardware si licente si nici costuri suplimentare cu alimentarea si intretinerea acestor echipamente. Astfel, dupa doua luni de evaluare a serviciilor Microsoft, Teraplast a migrat peste 300 de utilizatori la Office 365, atat ca e-mail cat si ca solutie de productivitate personala si colaborare. Procesul de migrare a decurs fara incidente, nu au fost pierderi de corespondenta si nici intreruperi ale activitatii.

Alaturi de BRINEL, am cautat o solute capabila sa ofere raspunsuri corecte la cerintele noastre. Am ales Microsoft Office 365, un serviciu cloud care elimina investitiile initiale in infrastructura IT si permite utilizatorilor sa fie conectati la campanie de oriunde ar lucra. Mai mult, disponibilitatea serviciilor este 99.9% garantata contractual, iar administrarea este foarte simpla.

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Sunt convins ca principalul beneficiu al Office 365 este imbunatatirea colaborarii si comunicarii interne. Oamenii sunt mai bine conectati la organizatie si isi pot face munca mai usor, isi dervesc mai bine colegii ceea ce creaza armonie in intreaga echipa. Avem certitudinea ca tehnologia ne ajuta sa progresam!

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Colegii din departamentul de Resurse Umane folosesc intens Skype for Business pentru interviurile de angajare derulate in intreaga tara. Realizam astfel economii considerabile de timp, dar si financiare, in ceeea ce priveste deplasarile, deciziile de angajare luandu-se la sediul central pe baza inregistrarilor video.

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Beneficiile obtinute in urma implementarii

Pentru Teraplast principala schimbare a fost la nivel de e-mail cu impact major asupra activitatii intregii echipe incepand de la departamentele de Management, Achizitii, HR si pana la departamentul IT.

Fiind un serviciu cloud, nu implica investitii in hardware si licente si nici costuri suplimentare cu alimentarea si nici intretinerea echipamentelor.

Office 365 a eliminat orice intrerupere de corespondenta si a oferit tuturor utilizatorilor spatiu generos de stocare (1TB) si limite mari pentru documentele atasate. E-mailul poate fi accesat de pe orice tip de dispozitiv si din orice locatie;

Angajatii salveaza documentele in OneDrive, de unde pot fi partajate foarte usor, avand acces in functie de drepturile individuale si primesc automat notificari atunci cand apar modificari ale documentelor pe care le utilizeaza in mod constant.

departamentul HR foloseste Skype for Business pentru derularea interviurilor de angajare. procesul de recrutare este mai scurt si mai ieftin, iar angajatorii fac mai putine deplasari. Costurile de transport, cazare si masa sunt mai mici. Mai mult, interviurile sunt inregistrate si pot fi oricand re-analizate, ceea ce creste calitatea procesului de recrutare.

Teraplast inregistreaza aceste beneficii prin adoptarea unei tehnologii moderne. Mai mult, investitia initiala a fost zero, deoarece Office 365 este diponibila pe baza unui abonament anual si nu imploca achizitia de echipamente. Doar schimbarea serverului de e-mail ar fi necesitate o investitie de minimum 5.000 de euro, la care se adaugau insa costurile de actualizare a licentelor Office.

Marele castig rezida in faptul ca suita Office 365 permite angajatilor Teraplast sa colaboreze eficient si ca asigura suportul necesar dezvoltarii organizatiei pe termen lung, fiind capabila sa faca fata evolutiei continue a cerintelor de business.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study